8 Ağustos 2008



Ne demiş Viktor Hugo.?.
"Ey şair,
bana
yağmurdan söz etme.!
Yağdır.!."
demiş
*
İyi.!
İy de...
Hangi şair yağdırabilmiş ki yağmuru.?..
*
Bunun böyle olabileceğini Hugo da biliyordu kuşkusuz.
Şairlerin neye gücünün yetip yetemeyeceğini bilirken, yağmuru yağdırmak kadar etkili bir şiire imza attığını da biliyordu Hugo.!..
***
Ben sözümü şuraya getirmek istiyorum:
-Yağmurdan söz etmeden, yağmur yağdıran;
ve dahası; yağmuru "şiir gibi" yağdıran Meli'ye getirmek istiyorum sözü.
*Bir bayram günü (19.12.2oo7_KurbanBayramı) gönderdiği iletide, işte bu "şiir gibi" yağmur görseliyle mutlandırılmıştım.
***(HUGO, bu şansa sahip olsaydı; yine yazar mıydı bu şiiri...)
*
Photobucket
*
*Teşekkürler Meli'm.!. /*Yağmurdan söz etmeyip, ipil ipil yağdırdığın için...
Photobucket.








*

PhotobucketPhotobucket